FOR SÅNN FILOSOFER JEG..

..tanker i kvelden..kakaobønner vokser på kakaotreet..og det er vel ikke direkte en grønnsak – men det er grønt – faktisk eviggrønt..ergo kan man ikke kverulere på at det ikke hører til “det grønne”..og det grønne er sunt, det vet jo alle
Dessuten har jeg bestandig hørt at rødvin er godt for helsa – og i tillegg er den jo laget av druer – og druer er jo frukt..så se der – nå er jeg innom både frukt og grønt, her..
Og så har jeg vokst opp med lærdommen om at poteter er sunt..i hvilken form..vel – det ble nå aldri poengtert så veldig mye, da..hehe 😉

Ergo..i kveld er jeg skikkelig sunn…hehe =P

Da får dere ha en riktig flottersfin kveld, alle sammen..og har du ikke fått med deg de andre innleggene mine i dag, finner du de her:

DEN FINASTE Æ VEIT..
UNNSKYLD – MEN KA F… ER POENGET MED PENGA??

DET VAR DEN DAGEN – MED VINDKAST OG BJORR-MIDDAG

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #torsdag #kveld #kveldskos #potetgull #sjokolade #vin #lys #stearinlys #filosofi #filosofere 

10 kommentarer
    1. Så lurt! og ja..du må kose deg med å være sunn..i dag har jeg klart å ikke trykke i meg noe usunt..ihverfall ikke så mye..ha en god natt!

    2. Det saa kjempekoselig ut. Det e i alle fall sunt og slappe av og kose seg med noe godt. “Sola dosis facit venenum” 😉 Ha en fortsatt riktig fin kveld og go natt! =)))

    3. Sola: Ja jeg kosa meg bra her..og det var veeeldig godt, etter dagen i dag 😉 Takk for det – og en fin kveld og ei god natt til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg