GANSKE SLAPP – SÅNN EGENTLIG

Ikke ofte jeg er så lei – eller kanskje egentlig trøtt?..at det svir på øynene..men det er jeg nå. Har vært og jobbe en del timer i nabokommunen Kvæfjord – med vasking – som jeg er SÅ glad i, hehe 😉 Men det går greit, for det er rundvask, og da blir det mer variert. Bl.a vindusvask..


 

..og da passa jeg på å nyte den flotte utsikten de har der. Jeg ser faktisk rett over til broren min, som bor på andre siden av fjorden.


 

Kan jo hende det er varmen som gjør det – men selv om det var aldri så trivelig med både kaffepause og skravling under veis – kjente jeg at den store slappheta kom sigende..og det var sykt godt å komme ut i luft da jeg var ferdig for dagen. Så jeg kjørte med vinduet koll åpent hele veien til byen, og da var jeg faktisk blitt så “våken” at jeg huska at jeg skulle innom butikken før jeg dro hjem 😉 
Hadde lovet guttungen og kjæresten kylling & ris til middag i dag – og da måtte det shoppes litt først.

Så nå står maten og koser seg i ovnen..


 

..og jeg sitter å funderer veldig på hva jeg skal gidde å gjøre etter middag..regner med at da kommer VIRKELIG  den store slappen og tar meg, tji-hi 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #onsdag #jobb #renhold #rundvask #mat #middag #kylling #kos 

6 kommentarer
    1. Kan vel være du har gapt over litt vel mye i det siste..da sier kroppen i fra til slutt..Ro ned sier den…hihih. Håper det bare er slapphet pga varmen…Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg