LITT FORNUFTIG HAR JEG DA FÅTT GJORT ;)

Etter en særdeles sløv formiddag, fant jeg ut at det kanskje var på tide å gjøre noe fornuftig..og da mener jeg IKKE å løpe i skauen, som jeg vanligvis gjør så snart jeg har sjansen, hehe 😉

Nei jeg bestemte meg for at det må jo være bedre å få gjort de småtingene som trengs å gjøres utenfor hos meg – mens det er godt vær – så dermed heiv jeg meg rundt og tok fatt på å få rydda inngangspartiet mitt..


 

Ble ikke så ille nå, da =)


 

Og så dundra jeg av gårde og fikk kjøpt meg et par sommerblomster til pynt på bordet..og ei lita lyslykt. Bruker stearinlys om sommeren også – selv om det er lyst hele døgnet 😉

..og for at det skulle se litt penere ut, rota jeg frem noen kunstige planter og satte på murkanten til inngangspartiet 😉


 

Og med en grei dags jobb bak meg, laga jeg litt svinefilet, chips og bernaise, så guttungen skulle få i seg noe varmt mellom de to jobbene =)

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #tirsdag #kosejobb #rydde #pynte #blomster #sommerblomster #middag #svinefilet #chips #bernaise #kos #familie #kvalitetstid 

12 kommentarer
    1. Noen ganger må en få unna litt praktisk arbeide ja :)) Ble veldig koselig med blomster og pynt :)) Og sånn mat smaker godt altså.. nam :)) Kos deg med kvelden <3

    2. Så flink! ja det så ut som hos oss før du rydda…for her også blir alt satt fra seg, som skal videre et sted…men som ikke har kommet på plass enda…hihih..også tar man en sjau innimellom..Ble veldig bra!! også så koselig å komme hjem til det ryddige inngangspartiet da…Ha en god kveld!

    3. annebe: Joda – må jo til, hehe =) Takk så mye – det var gøy å få pynta litt =) Ja det syns guttungen også, tji-hi 😉 Takk-takk – du også =)

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Takker..hehe..ja jeg er fæl med å “skal bare” når jeg setter fra meg ting – og så blir de stående – leeenge 😉 Men nå er jeg fornøyd – og visst er det mye koseligere å komme hjem til det når det er ryddig =D En god kveld til deg også =)

    5. fruensvilje: Ja visst er det godt å få rydda..ikke for at jeg bryr meg om hvilket førsteinntrykk det gir – men fordi jeg blir rimelig lei av å “kravle over” ting for å komme frem, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg