ET LØFTE ER ET LØFTE

Hey & hopp, alle sammen..jepp – da var det ei heilt ny uke igjen..som kan fylles med mye rart 😉 Jeg for min del må starte uka med ting som jeg IKKE er noe spesielt glad i – å vaske hus. Har lovet venninna mi – som jeg har skrevet en del om tidligere, i forbindelse med at hun har et hus som skal selges (det kan du lese litt om, bl.a HER og HER ) – at jeg skal hjelpe henne i dag, med å få vaska ned/tørka over siste rest før visning. Renhold er vel det jeg har jobbet mest med, opp gjennom årene – så jeg er rimelig drittlei, hehe..men et løfte er et løfte, so here I go 😉

Vi vaska & plaska og pussa & gnikka..men ble nå til slutt litt drittlei, og kjørte oss en tur og fant oss en fin plass hvor vi kosa oss ei stund..før vi surra tilbake og pliktene som kallet 🙂

..og litt extra is-pause på verandaen ..hehe 😉


 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #mandag #nyuke #ukestart #arbeid #vaske #renhold #venner #vennskap #sommer 

10 kommentarer
    1. Grei du er som hjelper venninna de ..og det er litt mer moro å vaske hos andre enn hos seg selv..hehe..
      Pausa så veldig kos ut da <3<3

    2. annebe: Må jo hjelpe når man kan – og har lovet det 🙂 Og ja..myyye triveligere å vaske hos andre, hehe 😉 Og ja, vi hadde det veldig koselig i pausa <3

    3. Ja det er ikke akkurat noe gøy det..å vaske..men du er da snill som hjelper! Jeg fikk støvesugd i dag her jeg..og er så fornøyd…hihih Pause bildene var fine da!! hihihi

    4. Viktig med kvalitets-pauser, hehe… vasking er ikke noe jeg er spes glad i heller…. husarbeid generelt er vel ikke det jeg liker best. Er mer sånn gressklipp, kanter, blomster, ute, ute, ute….. <3

    5. Margrethe: Hehe..ja pausene er det beste med hele vaskinga 😉 Er heller ikke glad i noe som har med husarbeid å gjøre..er det vente jeg sier jeg vil bo i gamme..da slipper jeg å tenke så mye på sånt tull, tji-hi 😉 =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg