IKKE BESTANDIG ALT GÅR SOM PLANLAGT

I dag var det meninga at jeg skulle dra til broren min i nabokommunen, og gjøre et par arbeidsstykker. Bl.a har jeg en gammel motor til kongen liggende på lagring hos han. Akkurat nå ligger den nesten rett utenfor døra hans, under en presenning..og det er jo litt teit. Så jeg må rydde plass et annet sted på eiendommen, så vi kan flytte den. 

Uansett..jeg sendte melding i går, om at jeg kunne komme på formiddagen i dag – og så har det blitt litt mix-up, for han leste ettermiddag – og dermed la han andre planer. Det som var liiitt dumt, var at jeg hadde rukket å komme nesten hjem til han, før jeg ble klar over misforståelsen. Da ringte nemlig sønnen min, og sa at onkelen hadde bedt han ta sin bil og komme samtidig med meg i ettermiddag, for å få fiksa noe greier..eeeh..ok?? Plinga på brorsan og fikk avklart ting & tang – og da var det ikke noe annet å gjøre enn å returnere. Men det kom nå noe godt ut av det – fikk tid til å impregnere ny-skoene mine, så de er klare for tur..


 

..og jeg fikk pakka tursekken min, så det er bare å ha i mat o.l.rett før jeg drar..


 

Begge de to tingene hadde jeg tenkt å gjøre etter middag – men alt som er ferdiggjort, er bare flotters. Så da er det klappet og klart for telttur – enten i kveld eller i mårra =D

Såååå ble klokka nærmere ettermiddag, og jeg kom meg til Kvæfjord. Og mens guttungen fikk hjelp av onkelen til det som skulle gjøres med hans bil, bala jeg bare verre med å få “lappa sammen” en gammel Pajero som sto i veien for der motoren min skal lagres. Deretter var det å få flytta bilen, lempa noen paller utover..så nå er det klart for at broren min kan ta motoren med traktoren og få den kjørt ned på plass =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #fredag #gjøremål #pakking #sekk #tursekk #turutstyr #bil #motor

 

6 kommentarer
    1. Tone: Ideelt sett, ja..men det er ikke mulig. Men den har stått innpakka i presenning i hele vinter, og blir nå satt på paller, pluss presenning..så det blir ganske ok =)

    2. uff..det er kjedelig..men du fikk fylt dagen du! Så bra…og godt med alt som er unnagjort..ha en god kveld og nyt helgen!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Joda – mangler vel egentlig ikke på ting å gjøre, hvis det var det..hehe 😉 Takk, og det samme til deg =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg