JIPPI..NYE SKO

(INNEHOLDER LITT REKLAME)

Bare MÅ vise dere…jeg måtte ut i dag, og se om jeg fant meg nye fjellsko. De gamle Alfa-traver’ne mine er egentlig krute gode..skulle starte på min 5.sesong med de..men så revna foret bak ene hælen..og DET går ikke.

Så i mårres investerte jeg i nye. Måtte selvfølgelig sjekke litt rundt, men endte faktisk opp på XXL i dag også. Så nå flagra det ut et par høvdinger fra kontoen, som jeg ikke hadde regna inn i budsjettet i år – men utstyret MÅ være i orden.

Ble Haglöfs og ikke Alfa denne gangen 🙂 Er veldig spent på de. De to siste parene mine har vært Alfa, og har vært (husk æ e nordlænning) dritfornøyd med de 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #turutstyr #sko #fjellsko #alfa #haglöfs #xxl #harstad

12 kommentarer
    1. Ja slike ting må man ha..og de pleier jo å holde i noen år også :)) Jeg er fra Østlandet..men kan si dritfornøyd jeg også..hehe.. Så fine ut , håper du blir fornøyd :))

    2. annebe: De gjør jo det..som sagt, de gamle skulle egentlig ta fatt på den femte sesongen..så jeg håper de er så bra som de virker. Hehe..ja regner med at vi har nok ikke enerett til sånne uttrykk 😉

    3. blomsterevasheksehus: Det er sant..og jeg er i perioda mer ute og går i skauen, enn jeg er hjemme..så jeg satser på at vi blir veldig gode følgesvenna 🙂

    4. fruensvilje: Nåja..gnagsår og litt blemmer er vel ikke til å unngå, før jeg har gått de skikkelig inn..men da satser jeg på at de blir gode og varer lenge etter det 🙂

    5. Det flotte med at du har valgt xxl, er at om du ikke er fornøyd, gnagsår som varer lengre en vanlig, at dem trykker på feilt sted osv kan levere dem tilbake innen 30 dager og få pengene tilbake. Fjellstøvler skal man være 100% fornøyd med. Jeg har alfa støvler selv og er megafornøyd.

    6. Tone: Joda, jeg fikk opplyst en del sånn hos dem..og der er bra. For som sagt – man skal være 100% fornøyd med slike ting. Så bra at du også har god erfaring med Alfa =))

    7. Jeg har hverdagsko og halv fjellsko i det merke..og er kjempe fornøyd! Kjøpet nye i fjor, med litt høy ankel..for jeg vrikker foten så fort..men må ha de ganske lette..så ble ikke så gode og solide som du har kjøpt..men noe lignende…Håper du blir fornøyd! De er ihvertfall holdbare..for her brukes de hver dag…og kjøpte bare nye for å få høy ankel..så nå har jeg et uten høy og et med..

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Så kjekt å høre at du har god erfaring med det merket..gleder meg veldig til å få testet de ut, og gått de skikkelig inn =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg