HURRA XXL

(INNEHOLDER LITT REKLAME)

..jeg har med årene samla litt forskjellig av turutstyr..som bl.a telt. Men ingen av de 4 jeg har, egner seg for turer der man skal være i skogen og gå i flere dager – ja opp til flere uker i ett.. De er rett og slett for tunge.

Så i går kveld satt jeg å surra og leita litt på nettet..sjekka priser og vekt på diverse fjelltelt. Og fant det perfekte for meg <3 Helsports Nordmarka2..


Et 3-sesongs 2-mannstelt med innertelt (viktig), samla vekt inkludert stenger, under 2,4 kg…999,- kroner.. Yeeeey!

…og BLAH!! Jeg måtte få vipsa over penger til den kontoen jeg skulle betale fra..og før det gikk i orden, fikk jeg beskjed om at det var blitt fritt på lageret..

Jeg ville gaule!!

 Men så ser jeg at man kan sjekke lagerstatus på de lokale butikkene..og der sto det jaggu at XXL i Harstad hadde det inne.

Så i mårres rasa jeg ned til butikken, vill i trynet..var der 3 minutter før de åpna, og nærmest klorte meg opp etter gitter-døra i påvente at de skulle heise den såpass opp at jeg kunne komme meg inn, hehe 😉

Og JAAAAH!! De hadde det <3 Og på toppen av det hele, for at jeg meldte meg opp til å få nyhetsbrev fra dem – fikk jeg 25% rabatt.. Så nå er jeg lykkelig eier av et flunkende nytt fjelltelt, til den nette sum av 749,25 kroner..WUHUUU! for XXL og Helsport =D

 

 


 

Planen er å teste det ut i helga, så da kommer det “produkt-test-rapport” på bloggen etter hvert, hehe 😉 🙂

 

..og har du lyst – og ikke gjort det alt – kan du se de andre innleggene mine fra i dag, her:
LANGFJÆRA
SLARAFFENLIV

 

#blogg #turblogg #turliv #friluftsliv #turutstyr #telt #fjelltelt #helsport #xxl

 

12 kommentarer
    1. Gratulerer med nytt telt 🙂 Det er moro når man får tak i noe man har ønsket seg lenge, og når det blir billig 😀
      Kos deg på turer med det. Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    2. Grattis med nytt telt! Vi prøvde å kjøpe ally kano med 25 % rabatt, men ingen butikker innen 10 mils omkrets hadde flere på lager…. hihi! 🙂

    3. Hanne: Tusen takk for det =) Ja det er helt sant..blir som en liten unge når jeg endelig får kloa i noe jeg ønsker meg 😉 Takk, det skal jeg nok,ja =) En fortsatt fin kveld til deg også =D

    4. Margrethe: ..ja er ikke det typisk! =) Har sååå lyst på en Ally..men det blir nok leeenge til jeg får råd til det.. 😉 Ha en super kveld videre =)

    5. Så flott!! og det får kanskje plass på planet til kongen også..hihih..Da gleder jeg meg til telt bilder! ER så koselig med telttur..og jeg savner og vil så gjerne på det igjen..Gratulerer!! også så heldig med prisen også! herlig!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..det er nok litt vél optimistisk å håpe at det skal få plass bak i kongen..med kassen jeg har fått laga der, og alt 😉 Men søkke kjekt er det å endelig ha fått et telt jeg har ønska meg – så yepp..da blir det nok en del telt-bilder etter hvert =D

    7. Gratulerer så mye med nytt telt. Jeg har samma teltet, bare med en litt annen åpning og jeg digger det. Det er lite, lett og supert å slå opp. Det tåler MYE regn og vind. Jeg har testa det på fjelltur og det funker helt supert. Håper du får like stor glede av teltet som jeg har.

    8. Tone: ÅÅååh så godt å høre =) Husverten min sier det samme..han er veldig fornøyd med det de har..så nå gleder jeg meg såååååå til å komme meg ut i skauen (som da ikke blir i kveld, fordi jeg nettopp er kommet hjem, hehe) =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg