ØY-TUR

Hmm..da ble nu ikke dagen som forventa likevel. Hadde egentlig tenkt å bruke litt tid på å rydde og vaske utstyrs-boden min..men etter å ha lest en trivelig blogg om det å glede seg til ting – fant jeg ut at jeg skulle ta den lenge planlagte søster-turen i dag. Og som tenkt, så gjort..og satte kursen mot Andørja og søstersen 🙂

Seeee fine øya mi <3

Så nå sitter jeg da på Årbostad og koser meg. Har bestemt at jeg blir her til i mårra, så om ei stund blir det middag – og ikke minst vaffel-kos 😉

Måtte jo ta litt bilder også, da 🙂

Utepynt, helt etter min smak <3

Koselig med blomsterbed 🙂

Ene niesa mi har også laga seg bed 🙂

Nydelige farger 🙂

Er veldig glad i marianøkleblom..de havner også bestandig i en vase hos meg 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #mandag #pinse #familie #familiekos #hage #pynt #dekor #blomster #farger

6 kommentarer
    1. Så koselig da! ja da må du ha en god kveld og kos deg med vafler! nammm..det hørtes veldig godt ut..:-) Flotte bilder!

    2. fruensvilje: Ja det er deilig med søstertid..kan fort bli lenge mellom hver gang..Takk for det, og ha en flottersfin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg