TIL DRØMMELAND

Er snart på tur til drømmeland, jeg..håper jeg da…og så fant jeg et veldig flott godnatt-dikt/rim på nettet, som jeg syns passet perfekt for meg som er så glad i naturen =)
(nei – sto ikke hvem som hadde skrevet det….)

Now I lay me down to sleep,
Please help me learn my world to keep.
To guard the air and shies of blue,
The oceans, lakes and rivers too.
Save the mighty forest lands,
The plains, the shores, the desert sands.
Protect all creatures, wild and free,
In air, on land, and in the sea.


 

Vet jo at det ikke er alle som er like gode på engelsk – men det er nesten umulig å få samme effekten av rimet, ved å oversette det til norsk – så jeg håper dere skjønner meninga..og JA – dette bildet har jeg redigert!! 😉

Ha en riktig god kveld – og med det sier jeg natta fra denne kanten <3

 

#blogg #hverdagsblogg #kveld #natt #dikt #rim #poesi #godnatt #verden #foto #magiskeverden #sove #natt #drømmer #drømmeverden

8 kommentarer
    1. Så nydelig og for et vakkert bilde uansett redigert 🙂 Lov å redigere, bare ikke dra så sykt mye i spakene så er det greit liksom 🙂 Natta ha en superfin morgendag <3

    2. Så nydelig dikt. Det passer deg helt perfekt. Kjente det traff meg på en varm måte. Jeg er også opptatt av å verne når jeg ferdes i skog, mark og fjell.

    3. Tone: Takk for det =) Ja jeg syns det er viktig å ta vare på naturen vår..den er liksom grunnlaget for at vi i det hele tatt kan eksistere =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg