EXTREME MAKEOVER PÅ KONGEN

Har lenge gått å planlagt å gi kongen min et litt nytt utseende – og nå har jeg endelig fått surra meg til å gjøre jobben. 
Starta i går med å få han vaska rein og så fri for fett & smuss som mulig..og så fikk jeg på første fargen.

 


 

I dag mårrest var det såpass godt vær, så jeg fikk starta tidlig – og da kom farge nummer to på plass.


 

 

 


 

 

Å så liiiit extra 😉


 

Så da gjenstår bare å få tak i litt sort farge, og klæsje på bl.a der jeg har grå silikon..

Hadde egentlig tenkt å ha to grønnfarger og to rødbrune, og ingen ting svart. Men så viste det seg at den ene grønnfargen var så bort i natta jævlig da jeg åpna boksen, at jeg steila. Den var IKKE typisk militær-grønn som jeg valgte på malerforretninga. Gudane vet hva de har styra med – for fargen jeg så da jeg åpna boksen, var lys eplegrønn..
Derfor – og fordi jeg fant ut at jeg ville ha hovedvekt på sort likevel – endte det opp med da to nye farger, pluss svart – i stede for fire helt nye..og jeg er veeeeldig fornøyd, jeg <3

 

#blogg #hverdagsblogg #bil #kingcab #male #farger #kamo #kamuflasje #nyttutseende

18 kommentarer

Siste innlegg