EN LITEN TUR ER OGSÅ EN TUR..

Etter å ha surra meg ferdig ute – både med å stelle med kongen og å sløve ute i sola, fant jeg ut at jeg skulle kjøre meg en liten tur. La ruta over mot nabokommunen Kvæfjord, og stoppa på ei utkjøring da jeg hadde passert litt forbi det høyeste punktet der. Så tok jeg meg en liten trasketur rund om, og fikk tatt noen bilder. Men det er enda veldig vått – eller rett og slett for mye snø – til at der er behagelig å gå de helt lange turene.

Men jeg fant meg nå ei brusende elv å forevige.

 

 


 

Her er utsikt fra veien, mot Kveøy-brua som ble åpnet i 2010..hadde faktisk aldri vært der før den tid – og nå er jeg der hele tida, hehe 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #helg #søndag #søndagstur #pinse #pinsedag #natur #elv #fossefall #utsikt #bru #kveøya #kveøybrua #kværfjord

8 kommentarer
    1. Fine bilder! og så heldige dere er med været! nå er du på rett sted!! hihih..her er det regn og atter regn..

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Takker 🙂 Ja det er godt å slippe snøvær, hehe 😉 Får håpe det er slutt på regn hos dere snart, da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg