KNALLFIN PINSEAFTEN

..har dessverre hatt litt problemer med å skrive og svare på kommentarer – pluss at jeg fikk ikke til å laste opp bilder på flere timer..derfor ble det ikke noe av innlegget som skulle komme klokka 18.00.. Men nå ser det ut til at ting er ok igjen – heldigvis..

Har hatt meg en fantastisk pinseaften – i ensom majestet, som er normalen her da, hehe =) Guttungen er og tilbringer pinsehelga sammen med kjæresten sin, og da passer selvfølgelig jeg på å rase ut i bushen, tji-hi 😉

I dag havna jeg noen mil utenfor Harstad, nesten borte ved flyplassen vår. Det er et veldig fint vann som ligger noen få steinkast fra veien, og er enkelt å komme seg til – uten å måtte grynne i snø. 

Pakka ting og tang, og dro avgårde =)


 

Litt vindfullt, men nyyyydelig, blå himmel og sol =)

..ikke mye som minner om grønn sommer her, i alle fall 😉

 

Fant meg en fin plass i sola, der det er ferdig bålgrue og alt =)

Og snart var bålet tent..

..og ho gamla inntok horisontalen..gosh så heldig man er =)

Ble jaggu varmt i sola, etter hvert..så her var det bare å passe på og få stekt baconet litt, hehe 😉

Jepp..var et flott sted jeg valgte å tilbringe pinseaften på. Satt å kose meg i mange timer, før jeg pakka samme og satte kursen hjemover igjen <3

 

 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #helg #lørdag #pinse #pinseaften #natur #vann #innsjø #bål #bålkos #lunsj #bålmat #godværsdag #sol #friluftsliv #friskluft #utpåtur #bilder #foto #fotograf #hobbyfotograf 

13 kommentarer

Siste innlegg