JEG REDIGERE MEG SELV FØR FOTOGRAFERING – IKKE ETTER

Det som satte meg på idéen om dette innlegget, var at det er til tider en del snakk for og imot det å redigere et bilde til “perfekt”, etter at man har tatt det.
Jeg redigerer av og til bildene mine – men da er det som regel så “heavy” redigering, at det vises lang vei, hehe.

Det jeg derimot gjør – noen ganger – er å redigere meg selv før jeg tar bilder..
Jeg var først litt i tenkeboksen hvor vidt jeg skulle legge ut disse bildene – men for pokker – det er jo en del av den jeg er – for jeg ELSKER å spjåke meg ut og ta selfies. 

Så alle bildene dere ser her, er ikke justert lys og metning, retusjert eller gudane vet hva alt heter.. Jeg har kun lagt på litt skygger/rammer rundt – hovedsakelig for å skjule hushjørner o,l..(JADA – det er selvfølgelig en form for redigering det også – men ikke av meg)..der er det kun sminke, løshår, løsvipper og “sparkel” i alle mulige varianter..så jeg er solid redigert i forhold til hvordan jeg ser ut i virkligheten 😉
Og så er det tusen-og-dævelten oppstillinger og rare vinkler på kroppen, i et tappert forsøk på å få knipset ETT bilde “perfekt” 😉

Yepp..helt vanlige, dagligdagse meg..

Og så noen redigerte varianter av meg – alle er tatt i løpet av de 2 siste årene =D

BLUE =)


 

GREY =)

RETRO..LOL =D

 

BLACK & WHITE =)

PUNK 😉

 

 

#blogg #hverdagsblogg #fotoblogg #bilder #fotograf #selfies #redigere #sminke #forvandling #makeup #hår #parykk #photoshoot #moro 

15 kommentarer
    1. Kule bilder 🙂 alle sammen, både de med parykker og løshår, og de med dagligdagse deg. Vi er da alle disse tingene , er vi ikke. Lekne, morsomme, rare, tilgjorte OG hverdagslige…JEG er hvertfall det 🙂 Stilige bilder <3

    2. frodith: Tusen takk for det 🙂 Ja det er jo akkurat det..vi har det vel alle i oss..bare synd at ikke alle tør å slippe fantasien og “galskapen” løs 😉 =)

    3. Ida Caspara: Tuuusen takk for det 🙂 Og, det synes jeg du skal..det gir en enorm frihetsfølelse, når man kommer over den værste sjenansen..tenk..for en stund, kan du være akkurat hva og hvem du vil 😉

    4. Likte veldig godt den originale varianten ! Men kule og fine de redigerte også.. moro å leike seg litt.. Jeg redigerer aldri bildene av meg (med mindre jeg skriver det ).. men er de alt for mørke hender det jeg justerer lyset … Kos deg med lørdagen <3

    5. annebe: Takk for det 🙂 Ja jeg syns det er moro å leke meg. Men er heilt fornøyd med den jeg er til daglig..derfor skjer det bl.a ikke at folk ser meg med sminke til hverdags 😉 Som sagt, jeg bruker heller ikke redigere bildene, annet enn å legge på rammer e.l..kun meg selv FØR fotograferinga ;))

    6. Ja det er morro aa leke seg litt 😀
      Likte retro-stilen veeeldig godt. Men du kler jo alle slaks varianter =) Fine bilder!!!

    7. Stilige bilder!! og ja..det er mye man kan justere…men liker best det naturlige jeg..hihih..men alt til sin tid..så som lek og til et prosjekt..så er det gøy å kle seg opp litt..da føler jeg det er naturlig..og ikke redigert..men som du sier..du redigerer på forhånd..hihih..Stilig dame! Flott rett og slett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg