IKKE MYE FORNUFTIG I DAG

Joda, skal ikke klage..dette har vært en fin dag, det. Surra egentlig mer enn godt er, på formiddagen..men..hehe..det VAR godt å bare surre 😉

Hadde avtalt med guttungen om å gjøre pinse-handelen sammen med han (sjokk..for han gjør vanligvis aldri sånt sammen med meg) Så da han var ferdig på jobb, ringa han meg, og så tusla jeg meg ned på butikken og møtte han der. Shoppa og kosa oss, og så dro vi hjem og laga litt enkel mat så han fikk spist, før han dro på jobb nummer 2. 

Og nå surrer jeg enda mer..sitter ute i ettermiddagssola og koser meg..

 

Gult & blått..hmm..skulle nesten tro det bor en svenske i meg 😉

 

Til og med kongen koser seg, ser det ut til 😉


 

Så nå bare sløver jeg, og venter på at klokka skal gå. Skal spise et “skikkelig” måltid når kar´n er ferdig på jobben klokka 20..da blir det biff, chips, bernaise og løkringer..gleder meg <3

 

#blogg #hverdagsblogg #fredag #helg #pinse #familie #kvalitetstid #middag #utekos #sol #blomster #løvetann #kaffe #kaffekos #kjeks

10 kommentarer
    1. Så fint det ser ut der 🙂 Her har det regna og vært surt i hele dag.
      Tenker det jeg å når jeg har noe gult og blått sammen…Det er jo fint, kanskje det er litt svenske i meg 😀
      Jeg er visst av Finneslekt, og en derfra flyttet til Sverige. En derfra igjen flyttet til Norge…Så det er nok den Svensken midt i der som slår til med de fargene i blant 😀
      Ha en god kveld videre og en fin pinse….Kos dere med god middag etterpå 🙂

    2. Så koselig da..ja disse gutta vokser og setter pris på oss etterhvert…hihih..hvor gammel er han? jeg har en boende hjemme som er 23 år..han flyttet..men flyttet hjem for en liten periode som varte i et og et halv år..men nå skal han studere igjen..og det blir enten i Lillehammer eller Telemark..så da får han se å flytte..og klare seg selv…mammadalt…og jeg er blitt kokk, vasker og hushjelp.. Han har det godt…hihih.. Men de viser ihvertfall litt bede at de setter pris på en..etter som alderen øker…hihih Kos dere!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja jeg verdsetter disse øyeblikkene som gull <3 Han var 19 i januar, og går lærlingetiden sin nå..pluss at han har da en ekstrajobb enkelte ettermiddager og helger. Han bor hos meg nå, frem til jeg enten må flytte selv - eller til han finner noe eget. Men det er DYRT for unge å bo her i byen..så da kan han heller være her hos mamsen og bli litt dallet med, enn så lenge.. hehe 😉 Takk-takk..det skal vi garantert =D

    4. Margrethe: Ja jeg blir så glad av løvetann, jeg..så jeg har bestandig masse av dem i buketter på denne tiden av året – både inne og ute =) Og gjett om det er deilig..mollkosa meg i sola =D Klemmer i retur =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg