TJA – HVA NÅ, DA?

Jaja..da var det formiddag, og jeg sitter å glor ut av vinduet, med en kopp ny-traktet kaffe..og lurer veldig på hva i alle dager jeg skal finne på nå.
Første natta hjemme – etter 17 dager på farta, var egentlig ikke så verst..men det var helt sprøtt å sove inne igjen. Nå må jeg skuffe de som har fulgt meg, og som så for seg at jeg fikk ligge å rulle og kose meg i ei myk, god seng. Ne-hei..jeg sover på sofa. Grunnen er at jeg deler leilighet med guttungen, og han har det eneste soverommet som er her. Men det er ok – sover godt på sofa, jeg 😉

Så hva har dagen min gått til, så langt?
Laga frokost til guttungen før han dro på jobb..en koselig ting. Og så kjeeedelige ting..som å gå igjennom posten..og som forventa – primært reklame!!

Og ellers, da?..jo – fått pakka ut etter meg, og satt på en maskin med klær..kunne trenges, etter all denne tida, hehe 😉

Nå skal det sies, at guttungen hadde vært så flink med å rydde og sjaine leiligheta før jeg kom, at det er egentlig ingen ting for meg å gjøre nå. Gidder liksom ikke å tørke støv og vaske, bare sånn for å ha noe å fordrive tida med. Kunne jo selvfølgelig vaska bilen..men..eeeh..nei!! Så jeg trur rett og slett jeg tar meg en liten luftetur og ser om Harstad-byen har forandra seg de siste 17-18 dagene, hehe 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #fredag #helg #pinse #hjem #hjemme

 

 

6 kommentarer
    1. sove på sofa er ok om sofaen er god )) og det rekner jeg med att din sofa er.En spasertur der hjemme hørtes ikke feil ut,håper du fikk deg en fin tur da

    2. fruensvilje: Jaaada, er så god, så =) Og yepp..ble en koselig traske-stund for meg selv – men det ble lite med fotografering, hehe =D

    3. Syns det høres så ille ut å ligge på sofaen..du kan ikke sette en seng i stua da..og bruke den til kosesofa på dagen..og så ligger du godt på natten…Heldige du som får mest reklame..hihihi…det er bedre en regninger..men de kommer jo rett til trekk som regel de nå..Du må kose deg så godt det går..ha en god kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei det er ikke så stor leilighet – så da blir det enten sofa eller seng..og da velger jeg sofa. Er ikke SÅ ille å ligge der..det er mest irriterende å måtte fjerne sengeklærne hver mårra, hehe 😉 Takk..koser meg masse-masse, jeg =) En god kveld til deg også =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg