PEISKOS PÅ SALTFJELLET

..det er pysjamas-vær. Jeg sitter godt sammenkrøllet i sofa under kosepleddet, med en stor kopp rykende varm kaffe mellom hendene. Varmen fra peisen stryker mykt over kinnene mine, og duften av ferskt bakverk kiler fristende i nesa. Ute uler vinterstormen, og blander seg med lyden av de knitrende flammene..Oh lykke <3

..og seriøst..sånn føltes det – og så ut – i hodet mitt 😉
I virkligheta satt jeg i bilen, godt parkert på Saltfjellet, og kosa meg med kaffe og litt hvetebakst jeg hadde kjøpt tidligere.


 

Det var skikkelig snøstorm der oppe, og med lukkede øyne og vinduet på gløtt, hørte jeg ulinga fra “vinterstormen”, som blanda seg med lyden av sprakende flammer..på YouTube 😉


 

Tro meg, jeg har fantasien i orden..og det skal ikke mye til for å glede meg :))

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tur #turblogg #snøstorm #pause #fantasi #saltfjellet

12 kommentarer

Siste innlegg