DEN SISTE LUNSJ

..ja i allefall på denna turen. Etter å ha lagt merke til et oppslag på ei butikkdør der jeg handa litt tidligere i dag, har det gått opp for meg at det er pinse til helga..hehe..det er SÅ deilig å være så fri fra alt, at jeg faktisk kan overse sånne ting 🙂
Men, siden jeg nå er blitt oppmerksom på det, ig er rimelig nært hjemme, har jeg bestemt meg for å ta pinsa sammen med guttungen.
Derfor blir da dette turens siste lunsj, som ble inntatt på et koselig sted, rett før starten av Saltfjellet.

Småkjølig og litt snøkov, men det fixer gode klær 😉


 

Dagens lunsj..stekt spekepølse, egg & ost på skive.


 

Bare å nyte, mens kaffen koker <3

Se der..litt blått i det fjerne.


 

Yeeey…sola titta frem 🙂

Ha en flottersfin dag, og ta gjerne en titt på de andre innleggene fra i dag 🙂

GAMLE TRAVERE

LITT NEDTUR..MEN MÅRRAKAFFE KURERER GRUFF

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #tur #turblogg #friluftsliv #friskluft #natur #lunsj #primus #primusmat #torsdag #solgløtt #detgodeliv

14 kommentarer
    1. Ida Caspara: Takk for det..koselig at du ville følge med 🙂 Blir nok ikke lenge før vi er på farta igjen..i alle fall på dagsturer til å begynne med 🙂

    2. tenker det blir kos for guttungen å ha ho mor hjemme i pinsen ) og en varm og god seng nå som du har litt snøføyk rundt deg ) lunchen ser helt perfekt ut spør du meg ))
      Så deilig att du fikk blå himmel og solskinn da,det fortente du etter natten med snø i bilen.
      Gamle travere ja,jeg såg dem ,må innrømme att jeg liker bedre utseende på dem enn mange av dagens motebilder ) skikkelig fine var dei

    3. Takk for at jeg har fått være med på tur. Det er fint å se alle de stedene du har vært. Kos dere masse i pinsa 🙂

    4. fruensvilje: Tror nok han syns det blir ok, ja..kan tenke meg det har vært så som så med matlaging disse ukene, hehe 😉 Ja det var veldig deilig med sol og blå himmel..kunne godt sittet der enda, hvis det hadde vart :))
      Helt enig..jeg er faktisk mye mer begeistret for utseende på de gamle bilene kontra de fleste nye.. 🙂

    5. Godt sola dukka opp for det så litt kaldt ut ja.. men maten så god og varm ut ! Ja du får ta deg en tur hjemmom..men du setter vel av gåre igjen om ikke alt for lenge tenker jeg… Kos deg med resten av dagen <3

    6. annebe: Ja det var veldig godt at den sola kom..fikk litt ekstra energipåfyll 😉 Skal jo bli liiitt godt å komme hjem, da..og turer blir det nok av, selv om det ikke blir sånn laaang tur med det samme :)) Takk, og kos deg du også :))

    7. Ja det er jo noe godt å komme hjem til..God tur hjem!!! og prøv å tenke på dette som et flott eventyr..og snart er du sikkert på nye eventyr..

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Takker..og ja gjett om..dette har vært ikke bare et flott eventyr – men et supert. Elsker disse turene mine..og det blir nok ikke så aaalt for lenge til neste gang =)

    9. Hmmm – så rart at du er laaaangt oppi der du har hjemme! Den maten så forøvrig møe god ut, og ligner ikke så reint lite på vår normale frokost på tur! Klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg