PAUSE PÅ KIRKEGÅRDEN

Etter at jeg hadde stått lenge og vel oppi skauen tidligere, uten å egentlig bli enig meg meg selv om “skal-skal ikke“..gjorde jeg som så ofte før..jeg tar avgjørelsen i siste sekund. Så jeg og kongen humpa & skupa oss ned på hovedveien, og lot det stå til. Og tenk..akkurat da jeg kom til det kritiske punktet – enten eller – nekta høyrehånda å bevege seg..med andre ord, det ble IKKE Østerdalen 😉

Så vi surra oss videre, da..henta litt bensinstasjon-kaffe under veis..og plutselig får jeg øye på ei vakker kirke oppi bakkan Jaaah..jeg er på Melhus, og det er da Melhus kirke jeg ser. Har så mange ganger tenkt å titte nærme på den..og i dag ble altså dagen 🙂

Flott inngangsparti

Kirka (Melhus) ligger da i Sør-Trøndelag, og er en steinkirke fra ca. 1890

 

 

En koselig plass, hvor jeg slo meg ned, og gomla litt lefsegodt, mens jeg tenkte over mine kår…

Kirkegårder er mine favoritt-steder, når jeg har lyst å være sosial, uten å måtte forholde meg til folk 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tirsdag #ukedag #pause #kirke #kirkegård #fredfylt #sjelefred

 

 

8 kommentarer
    1. Der så det fint ut ja..og det her du rett i..du er jo veldig sosial..på en usosial måte..hihi..mange folk…men allikevel alene..hmm…lurt..:-) Ja da ble det litt mer på farten eller? Østerdalen, er det hjemover? Kos deg…:-) flotte bilder av kirken

    2. ja der er det flott ) har en sønn med familie i Melhus og i pinsen var vi i barnedåp i den kirken der )) skulle vært der sammen med deg hvet du hi hi

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tja, jeg trives jo best sånn 😉 Det blir nok litt til farting, men ikke Østerdalen denna gangen. Skulle jeg fulgt den nå, har jeg endt opp nede på Østlandet igjen 😉 Takk for det 🙂

    4. frodith: Ja den er sabla flott 🙂 Liker også gammelt best..om det nå er kirker eller hus..eller båt, eller bil..eller..hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg