DET VAR KALDT, DET

Våkna opp rimelig klam og ekkel etter all den varmen og svettinga igår, så en dukkert virka veeeldig fristende. Yepp..visste elva gikk rett i nærheten, så her blir det mårrabad..tenkte jeg – og stakk nesa ut av soveposen. Hehe..en ting er nå at det hadde regna i løpet av natta..men det var grått og kjølig også, der ute i den store, vide verden..

Meeen..har man sagt A, så…så jeg røska med meg håndkle og reit undertøy,  vrengte av meg og jumpa uti. JA!!! Det var tykje-kaldt, hehe.

Var faktisk så kaldt at jeg hakka tenner..derfor ble det ingen bade-bilder. Fikk vaska hår og kropp i ei faderlig fart, og kom meg på land..og tent bål.

Men nååå er alt bare herlighet og glede. Og blir jeg å gjøre det der igjen?? Garantert ;))

 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #friluftsliv #tur #turliv #friskluft #utpåtur #elv kaldt #kaldvann #bad #bål #varme #kaffe #mårrakaffe

8 kommentarer
    1. Ida Caspara: Kan trygt si det var forfriskende, ja..faktisk veldig så deilig, når jeg etterpå kunne sette meg ned og nyte bålkaffen 🙂

    2. Neste gang får du tenne bålet før badet..så du kan varme deg raskt…herlighet..du er tøff…jeg hadde nok tydd til våtservietter… så fikk håret heller være som det var..hihih.. Ha en god dag!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..ja tro meg, jeg “kjefta” litt på meg seøv ,for ikke å ha gjort det 😉 Men jeg fikk nå varmen rimelig kjapt tilbake, da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg