MOBILT OMKLEDNINGSROM

..hva gjør man når man skal skifte til varmere klær, for å trø seg en kveldstur..og så går det opp for en, at man har parkert på den antagelig mest utsatte og oversiktlige parkeringsplassen på hele Dovrefjell?

Jo..da bruker man bilen som omkledningsrom..djiiiisezz og jerremias for et styr, der jeg bukta og ålte meg imellom..men stilongsen kom på, den..hehe :))

 

Og så var det bare å tusle seg en kveldstur blant mose og lyng, og snøse inn den gode, friske lufta oppi (Dovre)fjellheimen 🙂

 

 

 

 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #mandag #kveld #klær #klesskift #omkledningsrom #natur #nasjonalpark #dovrefjell #kveldstur #mose #lyng 

10 kommentarer
    1. Hhahaha..er du så redd for å vise deg i trusa! hihihi…det så ikke lett ut…men man får til det man vil…Så flott landskap..husker det når jeg ser det…elsket å gå tur der…mose og stein..herlig!!! Men tenkte på det..er vel kaldt der nå… kos deg på Dovre!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: ..kan jo ikke være skyld i at svære vogntog kjører av vei, heheheee ;))) Ja her er fantastisk terreng..både for å gå i og sove i. Er ikke så veeeldig kaldt..dessuten har jeg solid sovepose OG fjellduk, så det går bra 🙂 Takk for det 🙂

    3. Hahaha det maa ha vaert litt av et syn 😉 Og flirte no hoyt av foerste kommentaret dit, veldig ansvarsfull ;-D
      Nydelig vakre bilder! Ha en fin natt!

    4. Ja er vel ikke så varmt der nå. Har noen minner fra Dovre, hvor vi skulle sove i bilen på vei nordover. Vi våkna på natta og holdt på å fryse i hjel. Flotte bilder 🙂

    5. Sola:Ja du kan tro jeg bala fælt :)) ..hehe..ja kom ikkje her og si at æ ikkje tar ansvar =P Takk for det..og ei fin natt til deg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg