OH SÅ LAT JEG BLE..

Etter en veldig aktiv dag til meg å være..med mye folk, liv & røre rundt meg – for andre dag på rad, kjenner jeg nå at det var på høy tid å parkere kongekrabba 🙂

Men med det sagt, vil jeg også poengtere at jeg har hatt en fantastisk ettermiddag, sammen med ei heilt ny venninna..ei som jeg har fått kontakt meg via blogginga. Har tatt en masse bilder, og de og hvordan møte mellom oss gikk, kommer i et eget innlegg..enten senere i kveld, eller i mårra 😉

Men altsåeh..akkurat nå er jeg faktisk så gorre lat, at jeg hverken gidder å lage noe annet enn brødskive til kvelds..i bilen..


 

..eller at jeg gidder å bry meg om at jeg ikke fant en “perfekt” plass å sove..jeg sover glatt i kassa på kongen, så det viktigste er at jeg kom meg vekk fra veien, biler og folk..

Hadde tatt sats på å komme meg på Haukelifjell..meeen..ga tapt et eller anna sted etter Seljord, hehe 😉

 

Fin solnedgang, da 🙂

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #fredag #helg #kveld #sløve #trøtt #kveldsmat #bil #natur #solnedgang

8 kommentarer
    1. ja men da får jeg ønske deg en riktig god natt da,ikke så aller verst utsikta di heller da =) gleder meg til å få et lite innblikk i møte deres i dag )

    2. Deilig å være lat når det ikke går utover noen…bare å tenke selv..hva man vil og ikke.. og følge den…Herlig…Håper du sov godt, og får en fin ny dag i dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg