TING JEG ALDRI GJØR!!

..joda, jeg kan tydeligvis overraske meg selv enda. For i dsg har jeg gjort så mye rart som ikke er meg..at..wow!

Først, etter å ha vært å sett om jeg fant et sted som heter Raje og Ravalsjøen – og returnert like kjapt, da jeg NEKTER å bruke penger  for å være i naturen..


 

..så fant jeg ut at jeg skulle jaggu teste ut å være sosial to dager på rad. Dermed klappa jeg kongen på bakwn, og så galopperte vi ned til Kongsberg og parkerte. Traska litt rundt og gløtta..

 

 

 


 

Og jeg sneik meg jaggu inn på et senter og kjøpte meg smoothie også 😉

Dessuten har jeg fått kontakt med ei blogg-venninne i Larvik..og har avtalt å møte henne for første gang, for litt koselig skravling..spennende 🙂 Og DET møtet får dere mer om senere 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #tur #kosetur #sightseeing #kongsberg #pause #smoothie

10 kommentarer
    1. Så fin tur da 🙂 OG Larvik , hm…da gjetter jeg på hvem du skal treffe 😀 SPennende å se om det er den jeg tror 🙂 Kos deg uansett <3

    2. Så koselig! at du skal møte noen da..tror jeg vet hvem..hihih..Bøkeskogen? Ja du må kose deg..og nå er du vel ute i skogen igjen…kan fort bli for mye folk!! Kos deg! og ha en god kveld!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja bøkeskogen ble det..og du gjetter nok helt rett 😉 Er snart på tur å parkere for kvelden..skal bli godt, ja 🙂 En fin kveld videre til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg