DEN BESTE SØVNEN

Må bare få det sagt..det er heilt vilt hvor godt jeg sover ute i frisk luft. Normalt sett er jeg stort sett våken 1/2 – 3/4 av natta..men dett skjer så og si aldri når jeg er ute i naturen..med eller uten telt. Og for en fantastisk følelse å stikke nesa ut av soveposen, og kunne se rett ut i naturen <3


 

Det ble litt små-regn i dag, så jeg valgte å ta frokost i lagme kongen..mens jeg tenkte på om jeg skulle gidde å planlegge neste trekk, eller ikke 😉

Av erfaring vet jeg jo, at det er dødfødt å planlegge for mye..kongen bestemmer (noe som ikke bestandig er like bra, med tanke på gårdagen, hehe 😉 =D

Jaja..vi får se..ha en nydeligvakker rød-dag, alle sammen 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #torsdag #røddag #friskluft #friluftsliv #natur #ute #sove #soveute #frokost #detgodeliv

10 kommentarer
    1. Så fine og koselige naturbilder 🙂 Kan ikke huske sist jeg lå i telt eller under åpen himmel hehehe. Jo, i min ungdom før jeg fikk barn, det er leeenge siden det 🙂 Ønsker deg en superfin dag og god reise videre 🙂

    2. Ida Caspara: Takk for det 🙂 Hehe..hos meg er det litt omvendt..friluftslivet har tatt helt av, etter at guttungen ble voksen 😉 Takker..og en super dag til deg også 🙂

    3. Ser så herlig ut..og du har jo innretta deg med kongen som selskap..heldig som du er..hihih..Kos deg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg