IDIOTEN I KJELLERTRAPPA

I skrivende stund sitter jeg på ei utkjøring, ikke så lang fra veien. Det er lunsj-tid, og jeg fant meg et rolig sted – tross alt. Er på veien mellom Tufsingdalen og Sømådalen..med andre ord i nærheten av Femundsmarka.


 

Og nå regner jeg med dere stusser på overskrifta..? 

Vel, jeg våkna i mårres og var i et helvetes humør. Et sånt humør som gjør at dersom jeg ikke får tatt meg selv i nakken – pronto el gringo – så ryker jeg rett ned i kjeller’n. Heldigvis visste jeg grunnen for denna episoden, så derfor klarte jeg å klappe tak i meg selv rimelig kjapt, og fikk lepja innpå både frokost og mårrakaffe før jeg kjørte videre.

Og så, etter hvert som jeg har daffa avgårde, gikk det gradvis opp for meg – joda – idioten i meg, lever i beste velgående..og følelsen om at jeg enda balanserer på øverste trinnet i kjellertrappa, gjør ikke saken bedre. 
Jeg ser jo nå, at da jeg pakka til denne turen, pakka jeg etter forholdene hjemme. Det vil si, ingen ting som tilsier at jeg skulle traske lengre distanser opp i skauen eller i fjellet..men for pokker!!..her er jo ikke snø å snakke om i det hele tatt..blaaargh! Så kan noen forklare meg, hvorfor i svarte granskauen jeg ikke tok med meg storsekken min, i det minste?? …nei det kan ikke jeg heller forklare.!

Så det betyr at jeg må holde meg unna alene-turer som går over lengre distanser og flere dager..jaja..da blir det meg og kongen, da <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #onsdag #nedtur #deppa #deprimert #natur #friluftsliv #friskluft #lunsj #mat #kaffe #primus #bil #kingcab

6 kommentarer
    1. Ja man kan ikke huske alt..Men så kjedelig..men da må du jo bare gjøre det du hadde plan om..korte turer og kose deg…det går det også..og se og hold deg over kjelleren..er ikke noe særlig å gå ned i det mørke nå som sommeren er rett rundt hjørnet! 😉 Kos deg!! med det du har!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg