OG SÅNN BLE DENNA DAGEN

For første gang på det jeg kan huske, kom jeg meg til et sted jeg hadde bestemt meg for..eller..jeg var i alle fall innom der, hehe. Jeg satte jo kursen mot Røros..hadde et par stopp på noen fine steder, men fant ut at jeg hadde kjørt aaalt for lite..derfor dura jeg i vei, igjen. Så kom jeg til avkjøringa til Hessdalen

..oooh..bip mæ opp 😉

Så ja, det ble en avstikker opp i dalen..tok ikke noe særlig med bilder, da..men ble et par..

 

Og etter å ha sittet på en åskam og meditert for meg selv ei stund, innså jeg at jeg ble nok ikke henta hjem til Glopknork denna gangen heller..fnys! 😉

Da var det Røros neste. Har vært der en del ganger, og innså at jeg orka IKKE surre rundt som en anna, halvgal turist og knipse bilder av hus og stæsj..så jeg dura på Rema 1000 og handla litt mat i stedet..og for syns skyld – her er et par bilder fra stoppet mitt der..

Tatt fra Rema..

..og tatt fra CK

Deretter kursa jeg meg et stykke ut av Røros, og fant meg et flott sted å campe for natta 🙂

 

 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tirsdag #kveld #tur #biltur #natur #friluftsliv #hessdalen #ufo #alien #røros #kos

10 kommentarer
    1. frodith: Vel..takk for det 🙂 Må jo være litt tøff hvis jeg skal rekke å få sett en brøkdel av det jeg har lyst til, før jeg må grave ned tur-skoene 😉 ..hehe..tja..som sagt, sånn som jeg sikk-sakker, er det umulig å forutse hvor jeg havner 😉 :))

    2. Atle Lundhaug: Næh..virker som jeg får være i fred i natt..hvis ikke..som du sier, jeg er ganske vant..så jeg bryr meg ikke så mye 😉 Natta 🙂

    3. Ja jeg lurte på det skiltet..er det fare for ufoer der? hihih..ja da må du være forsiktig..Ser ut som du har funnet et sted du kan kos deg…og håper været er like fint som her! ha en god ny dag!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: ..hehe..ja Hessdalen ble kjent på 1980-tallet nettopp pga ufo-fenomener..og det reiser folk dit den dag i dag, for å studere lysfenomenene når (og hvis) de dukker opp 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg