ENDELIG..

Yess…da har jeg ENDELIG fått løfta på min eminente bakdel og kommet meg av sted på tur. Ble et langt, ufrivillig opphold på Hitra – men skal bare ti stille, for siste natta her var totalt frivillig – “lurt” trill rundt av tanken på ei god seng og en dusj, hehe =) Pluss at det ble litt ekstra forlengelse av tida, for akkurat da jeg begynte å raske sammen siste rest av tingene mine – kom de jaggu å fjerna landgangen..


 

..og gjorde seg klar til å få båten ned av slippen og på havet.

Meen..ting går ALDRI helt smertefritt..jupp..lekasje i lasterommet

Så da var det bare å “sveive” oss på land igjen 😉

Men nå er jeg altså på tur..i nydelig vær 🙂


 

Og selv om jeg ikke liker å legge så store planer når jeg kjører slik som dette, har jeg bestemt meg for å sette nesen mot Røros i første omgang.

Om jeg kommer meg dit? ..hehe..ja si det 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #tirsdag #båt #slipp #land #hav #tur #utpåtur #biltur

6 kommentarer
    1. Det var jo bra du kom deg videre , selv om det blir mer primitivt på turen videre..nyt å lukte nydusja… så lenge det varer..hehe… Fine bilder var det… også landgang i lufta gitt !!!!

    2. annebe: ..ja jeg regna med det kan ta ei stund før jeg ser en dusj igjen, hehe 😉 Takk for det 🙂 ..og ja..de måtte heise den vekk med krane. Siden båten sto på land, er det høøøyt opp til rekka – og dermed lå landgangen derifra og over på et stilas 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg