IKKE MYE SOM SKJER

God søndag formiddag, alle sammen. Jeg sitter da enda fast på Hitra, på båten sammen med kompisen min. Og selv om jeg storkoser meg her, kjenner jeg at jeg gleder meg til helga er over og jeg kan få tatt tak i situasjonen med kongen.

I går var jo bursdagen hans, så jeg laga oss litt god mat, og så kosa vi oss med øl & film på kvelden (og potetgull til godte-vraket..les: meg 😉

Er jo ikke så skrekkelig mye å finne på her, men fikk knødd meg ut på dekk, og tok et par bilder av en himmel i brann i går kveld.

 

..og i dag har jeg ikke gidda å gjort anna enn å lage lunsj


 

..og sjaine byssa.. 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #søndag #helg #hav #himmel #kveldshimmel #solnedgang #himmelibrann #båt #bysse #mat #lunsj

10 kommentarer
    1. Bra det er vakker himmel å se på da.. og noe å spise.. mat må man jo ha :)) Nydelige himmelbilder.. og håper du kommer deg videre snart.. men kos deg her og nå også :))

    2. så nydelig himmel! og ja..blir nok godt å få kongeproblemene ut av verden…ikke noe kjekt å gå å tenke på… Ha en god kveld! ny dag i morgen!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det var vakkert 🙂 Huff ja, ganske så frustrerende, men det nærmer seg ei løsning nå 🙂 Takk det samme :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg