FREDAGS-SURR

Da er det vel på tide med en liten oppdatering, hehe 😉 Akkurat nå er jeg på “andre sida” av Rondane å surrer..dvs for bi Otta og opp mot Dovre & Dombås..og har funnet veien forbi Lesja, og står nu å pausene på ei utkjøring i godværet 🙂


 

Har ikke tatt så mye bilder her, men har funnet frem noen få stykker som er tatt på denne turen, men som ikke er lagt ut tidligere 🙂 ..og nei..husker ikke hvor jeg tok dem, hehe 😉

 

 

Jaja..da ser det ut til at det blir en kaffe- og nomme-nom pause, mens jeg tenkte over hvor ferden går videre, tji-hi 😉 🙂


 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #fredag #helg #biltur #bilder #natur #hus #bygninger #pause #kaffe #kaffepause #kake

8 kommentarer
    1. frodith: Tusen takk for det 🙂 Jeg veet ærlig talt ikke..men om jeg ikke beveger meg ned mot nederste del av landet denne gangen, kan det godt hende neste gang..jeg bruker nemlig mesteparten av vår, sommer og høst til å farte rundt i landet :))

    2. Margrethe: Tusen takk 🙂 ..og takk for det 🙂 Blir nok garantert å dra dit før eller seinere..men om det blir på denne runden, kan jeg ikke si noe om 😉

    3. Så flott å se at du har godvær!! for her var det bikinivær nå! Selv om jeg ikke gidder å kle av meg..så jeg sitter heller inne å ser på godværet…hihih..Flotte bilder! og kos deg videre!!! 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..trur ikke jeg hadde funnet frem bikinien, om det hadde vært aldri så mye vær for det 😉 Takk og takk :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg