IS-DUSJ PÅ RONDANE

Jadda..helgevask av skrotten må til..selv om det kan bli en kald fornøyelse 😉
Da jeg dro fra Dovrefjell i mårres, endte det opp med at jeg kursa meg mot Folldal og over Rondane. 


 

 


 

Kom herfra..


 

..og dro den veien 🙂


 

Vakkert <3


 

Det var da idéen begynte å trenge seg på..de hadde vært sinnsykt deilig å få vaska håret, etter x antall dager med bålrøyk og støv. Kroppen er jo grei, den bllir stella med daglig..men håret..Hmmm.. Leita fortvilt etter et tjern jeg kunne jumpe uti, men det lå jo is på alle..kun fossende elver – og SÅ morro gidder jeg ikke ha det. Så hva da?
Jo, jeg fant meg en trivelig, halvt igjen-snødd rasteplass, med tilgang til vann fra ei elv. Så vaska jeg håret i kaldt vann, og skylte det med vann varma på primus. 


 

..trall-lall-la..haha 😉


 

Småkald, men fy pokker så godt 🙂

Yepp..vrengte av meg og fikk vaska skrotten skikkelig også, men deeet er ikke noe for sarte øyne, hehe 😉

Deretter fresa jeg meg snurring og egg, og hadde meg en kjempekoselig fredags-lunsj 🙂

 

 

#blogg #reiseblogg #turblogg #biltur #utpåtur #fredag #helg #hår #hårvask #isvann #iskaldt #uteliv #friluftsliv #lunsj #kaffe #mat #primus #nyter #nyterlivet #rondane

8 kommentarer
    1. Du er jo tøff da…herlighet..det så kaldt ut ja…Nå kom varmen og sola hit nå i kveld..så jeg håper du også snart får den… ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Takker..ja man kan jo trygt si det var litt kaldt, hehe 😉 Er litt sol her jeg er akkurat nå – meeen..vet jo ikke hvor jeg ender i kveld 😉 En riktig god fredagskveld til deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg