PERFEKT START PÅ DAGEN

Goood fredag mårra fra Dovrefjell, folkens..her er kaffen kokt og frokosten skal straks fortæres..og livet er bærre lækkert <3

Her er kommer først et par bilder fra da jeg la meg i går kveld..


 

..og da jeg våkna i mårres, var dette det første jeg så.

Ingenting er som lukta av bål og kaffe om mårran 🙂

Kjekt med kjøleskap, hehe 😉


 

Aner ikke hvor ferden går videre, men ha en fantastisk og nydeligvakker dag, alle sammen..så “sees” vi plutselig 😉

 

#blogg #turblogg #reiseblogg #hverdagsblogg #friluftsliv #natur #himmel #kveldshimmel #morgenhimmel #godværsdag #utpåtur #morgen #frokost #bål #kaffe #mårrakaffe #bålkaffe #nyter #dovrefjell 

10 kommentarer
    1. Så nydelig himmel!! ja tenk å kunne få nyte dette…Ser sååå herlig ut! Du må ha en flott ny dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Naturen er fantastisk, ingen tvil om det..og jeg føler meg velsigna som kan få ta del i så mye av den, som jeg gjør 🙂 Takk, og en flott, ny dag til deg også 🙂

    3. Synes du er kjempe tøff som reiser rundt alene, og sover hvorsomhelst. Riktig god tur videre
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg