KJAPPE ØYTURER

..hmm..blir litt desorientert etter helligdager, jeg..så i dag hadde jeg mandag ei god stund, før hodet våkna jeg huska at det er torsdag, hehe.
Jeg sov faktisk veldig godt i natt, og etter litt frokost og obligatorisk mårrakaffe, var jeg klar til å reise fra kompisen min (buhuu) og båten, og sette nesen videre på ferden. 

Starta med å ta meg en rundtur her for å se litt.

 

 


 

Så bar det over til Dolmøya..


 

..og deretter til naboøya Frøya.

 

Dessverre regna det her i dag, så jeg orka ikke stoppe for å lunsje..derfor  kursa jeg meg tilbake til, og deretter vekk fra Hitra,  og så mot…tja..det gjenstår å se 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #reiseblogg #hverdag #torsdag #biltur #natur #vårfølelse #utforske #hitra #dolmøya #frøya

6 kommentarer
    1. Ja mye “rot”i dagene nå..hehe.. :)) Synd det var regn for det var et flott sted syns jeg… spennende å dra rundt sånn litt på “måfå”.. Kos deg <3

    2. Ja jeg går helt surr jeg også…mannen jobber også vakter nå..så jeg blir jo helt forvirra…hihih. snart helg..det er det…vist…Ha en god kveld og kos deg på tur! selv i regnet..

    3. annebe: Bra det ikke er bare jeg som roter litt 😉 Joda, synd..men hvem vet, kanskje det byr seg en ny sjanse en annen gang 🙂 Ja jeg bare elsker å dra rundt på dette viset. Takker <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg