GODNATT-RAPPORT

Siste rapport for i dag, kommer fra trøndelag. Yepp, passerte den berømmelige “perleporten” for ei god stund sida.


 

Liker egentlig ikke ta bilde av den, fordi ALLE gjør det..så dette er til ære for dere lesere 😉

Fint nedover nord-trøndelag


 

Obligatorisk “tisse-pause-kjøpe-mere-kaffe-og-någo-attåt” stopp på favoritt-stasjonen min på Steinkjer


 

Men nå skal jeg snart vrenge kongen litt mot vest..har bestemt at jeg skal plage bestevennen min på 17.mai. Han holder til på Hitra for tiden – synd for han, hahahaa :))

4 kommentarer
    1. Så koselig å høre at du skal til noen..og kan forhåpenligvis kose deg hos han…vist han er hjemme da…hihihih.. Du må kos deg, og kjøre forsiktig videre…En god kveld og natt ønsker jeg deg! Sove ute i natt??

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..han er hjemme..dvs båten han er maskinist på, ligger der for tida..så han er der 😉 Kjører direkte dit, nå..så da blir det inne-køye i natt 🙂 Natta og sove godt, da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg