NEIDA – HADDE IKKE GLEMT DET

Jepp..der var “klokka er 18.00” innlegget på plass, hehe. Man er vanedyr, og jeg fikk faktisk et par  “har du glømt nåkka?” meldinger sia innlegget mangla i går, hehe 🙂 Men neida, det var ikke glemt – jeg bare rett og slett gikk tom for tid, og trodde ikke det var så viktig..det skal ikke gjenta seg..heretter kommer det faste innlegg klokka 8.30 og 18.00..så fremst jeg har dekning 😉

I dag blir det bare ei lita oppdatering på hvor jeg befinner meg i løypa 🙂 …som er ca.her..hehe..passerte Mosjøen for ca 2~ minutter siden 😉

(yepp..fikk med et skvisa insekt på frontruta 😉

 

Og så et par bilder jeg tok under en av pausene jeg hadde tidligere i dag, lengre nord. 
Seeee..det spirer og gror i nord 🙂

 

 

#blogg #turblogg #reiseblogg #tur #biltur #vår #vårtegn #knopper #skudd #blad

9 kommentarer
    1. Du kjører mot vår og snøfritt du…hihih..herlig..Så gøy å følge deg på ferden..og navnene virker kjent..måtte gå tilbake på innleggene mine fra loftotenturen..og ja…da skjønte jeg hvor du var…(da så jeg også at jeg har innlegg fra turen jeg ikke har publisert…) Kos deg videre!

    2. frodith: Hehe..ja jeg har “lært leksa” nå 😉 …vel..aner ikke, hehe 😉 Gjør som jeg bruker..kjører uten mål og mening, og lar magefølelsen bestemme 😉 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg