LUNJ PÅ SALTFJELLET

Skal innrømme at jeg var litt betenkt da jeg starta på Saltfjellet..


 

..for kongen sliter litt når det blir for tøffe stigninger, men det gikk over all forventning, og vi er nå oppe. 
Ikke tvil om at her er vilt & vakkert 🙂

Men djiisezz sier jeg bare..det er første gang i historien at jeg har kjørt i max 85 km/t her. Jeg mener..deeee strekningene, da..oooh! Har bestemt meg for å være snill med kongen, derav tilpassa fart – men gjett om det klør i høyrefoten, hehe 😉 
Jaja..siden han var så flink opp bakkene, tar vi oss nå en velfortjent pause, med kaffe og litt å bite i 🙂

Gleder meg veldig til denna..synes den er sååå god <3

 

#blogg #turblogg #hverdagsblogg #utpåtur #biltur #lunsj #kaffe #kaffepause #primus #saltfjellet

6 kommentarer
    1. ja det er ikke bare bare å komme opp bratte bakker om store biler sliter litt ,da håper jeg ferden videre også går greit )) slike pølser liker jeg også veldig godt

    2. Saltfjellet ja…herlig!! Men kjør forsiktig…jeg likte ikke svingene og tunnelene..om du er på DEN strekningen.. Hvitt og vakkert!! kos deg!! ha en god kveld! Godt du ikke skal ligge ute her..for det blåser og regner så det spruter i bakken!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Akkurat der bildet er tatt, er midt oppå selve Saltfjellet, og der er jo bare oversiktlig og lange strekker 🙂 Men har vært gjennom alt av de tunellene nå, og en del av dem er rett og slett ekle..Hehe..ja da måtte jeg ha sovet under paraply ;)) Takk..og en riktig god kveld til deg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg