VERDENS BESTE FROKOST

..ja jeg nøler ikke et sekund med å si det..i dag fikk jeg endelig gleden igjen, av å ha verdens beste frokost. Nemlig å våkne opp etter ei god natts søvn, under åpen himmel – og så spise ute i frisk luft, med bålkaffe til <3 Det har liksom ikke noe å si HVA jeg spiser, men settinga rundt ;:

Et nydelig sted jeg fant..

Bare synd, som sagt, at det var for nært veien..hørte de tunge trailerne som dundra forbi..men, men..har storkost meg likevel 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #hverdag #hverdagsliv #tur #utpåtur #morgen #frokost #friskluft #friluftsliv #bål #bålkaffe #kaffe 

6 kommentarer
    1. Så herlig! ja dette så helt himmelsk ut!! Kos deg masse med morgenkosen..og ha en riktig god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg