UNDER ÅPEN HIMMEL

Okey..et lite rett-før-jeg-køyer innlegg. Fikk jo selvfølgelig ikke til å hvile på ferga..var alt for nysgjerrig på hva som hadde skjedd i blogg-verden siden sist, hehe 😉 Er jaggu mye arbeid å rekke over alle man følger, så jeg håper ingen sitter og er fornærma for at jeg har glemt de av..er ikke meninga, det.

Men nå har jeg da kjørt ei stund, og funnet meg en flott plass å være i natt. Er litt nært veien, men drønnet fra elva, overdøver lyden fra bilene 🙂


 

Siden det er blitt såpass seint, har jeg bestemt at jeg gidder ikke noe kveldsmat-styr..bare litt kvelds-snacs, hehe 😉

Yepp..koser meg nå, med første overnattinga på denne turen..under åpen himmel :))

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #bil #biltur #kveld #kvelskos #sove #soveute #underåpenhimmel

12 kommentarer
    1. Kan ikke få med alt som skjer på bloggen.. selv om man prøver..hehe.. Nydelig plass du har slått deg til ved.. håper du får ei fin natt under åpen himmel <3

    2. Ikke telt engang?? Herremin du er en tøffing! Ja da håper jeg du får sove godt i natt..og vær forsiktig nå da..Ser jo veldig fint ut der..men…uff…litt bekymra…hihih..sov godt! Flotte bilder! men hvor er du? hihih

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Trenger jo ikke telt i sånt her vær 😉 Og får garantert sove godt..bruker det 🙂 Takk for det 🙂 ..er et sted litt nord for Fauske..aner ikke hva det heter her, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg