ÅH SOM JEG GLEDER MEG

Hey og hopp, godt folk – og goood mårra =) 
I dag er dagen jeg skal forlate nord-Norge for ei stund..og jeg gleder meg noe så sinnsvakt, at jeg finner ikke ord =)

Men først er det forpliktelsene, da 😉 Har da lovet venninna mi å kjøre bort stort sett siste rest av gamle ting som skal kastet, etter at vi har rydda og pakka ned fra huset som skal selges. Sånn sett er det jo genialt at jeg har kongen min – for han er romslig og sterk, og kan ta store bør i slengen.

Så nå er frokosten så godt som fortært, mårrakaffen begynner å gjøre det den skal – få turboen i ekstra høyt gear – og jeg er straks klar til å suuuse avgårde for å starte dagen =)

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #mandag #morgen #mandagmorgen #ukestart #hjelpetil #forpliktelse #frokost #knekkebrød #egg #kaffe #mårrakaffe 

12 kommentarer

Siste innlegg