SNART DAGS..PAKKE-PAKKE-PAKKE

Oh for ei herlig avslutning på en fantastisk dag. I mårra utpå dagen, setter jeg nesa vekk fra Harstad og nord-Norge for ei stund..wiiiih =) Og kvelden har da gått med på å leite frem utstyr og pakke litt. Får ikke pakket det i bilen før i mårra en gang, da jeg har lovd venninna mi (jaaada..ho med huset som skal selges, hehe) at jeg skal hjelpes til med å kjøre litt mer rot & skrot på fyllinga før jeg drar.

Er egentlig ikke så mye jeg trenger med, ut over det jeg har i bilen til vanlig. Så nå gjenstår bare å raske med seg litt mat så man har til å begynne med..det er jo liksom ikke slik at det ikke finnes butikker på veien nedover, da.. 😉

..ja og så må jeg ha med go´kompisen min..han følger bestandig med på langturer..ooog så er det vel ei mulighet for at ho Winy får være med, også..ho blir så (k)vinete ellers, hehe 😉

Og lurer du på HVOR? jeg skal henne på langtur?? ….aner ikke..jeg bare vet at jeg gidder ikke feire 17.mai i nord-Norge..så da får vi se hvor langt kongen gidder å frakte meg på halvannet døgn 😉

#blogg #hverdagsblogg #helg #søndag #kveld #søndagskveld #pakke #reise #utpåtur #utstyr #turutstyr #sovepose #fjellduk #liggeunderlag #primus #fjellsko #kokekar #kokeutstyr #kaffekjele #klær #turklær #langtur #whiskey #vin #vinhøne #gledermeg

8 kommentarer
    1. Så spennende..da får vi være med deg på tur da…gleder meg!! og du må ha riktig god tur! og kjør forsiktig!! ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja ikke sant? Gleder meg masse..og det skal bli moro å ta dere med på ferden =) Takk så mye for det – og en riktig god kveld til deg også =)

    3. Sia du ikke skal nordover så rekker du fint til flotte Vestfold på den tia. Her er det masse flotte turplasser :). Du får ha en super duper tur og kos deg masse. Å skulle du havne i Vestfold, så gi gjerne beskjed 😉

    4. så det er helt ut i det blå denne turen ) da håper jeg du finner en vakker plass ,vi snakker om å gå på fjellet 17 mai,hvor har vi ikke bestemt ennå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg