JEG MÅ NÅ BARE LE..HEHE

Hei-hei og god søndag..håper alle har fått en så god start på dagen som mulig.

Jeg for min del, sov faktisk lenge i dag..kan hende det hadde noe med det faktum å gjøre, at jeg ikke fikk tatt medisinen min før seeeent i går kveld. Hvorfor? Det kan du lese om her 😉

I alle fall, jeg våknet kvil og opplagt til en ny dag – og da jeg fikk dratt gardinene fra vinduet, så jeg rett ut i en knall blå himmel. Deilig =)
I går bestemte jeg meg jo for å starte opp med yoga igjen, så derfor satte jeg på litt rolig musikk, tente lys og røkelse og hadde ei vakker stund for meg selv. Deretter var det tid for mitt vanlige mårra-styr..med kaffe & frokost utenfor døra <3

Mens jeg nå satt det og kosa meg, kom jeg til å titte bort på gjerdet til naboen..og måtte bare le..kanskje stygt av meg, men. Saken er nemlig den, at da jeg kom hjem i går kveld, var gjerdet nede for telling..rimelig ødelagt, kan man si.

Min kjære sønn har en bil med defekt håndbrekk, og i går gikk det da galt. Han hadde satt bilen i gear som vanlig, men av en eller annen grunn, hadde den hoppe ut av gearet og rullet bak i gjerdet. Joda, selvfølgelig kjempesynd..men hadde han hørt på mora si, og byttet bremseskjold og strammet opp håndbrekket, hadde ikke det der skjedd. Men til all lykke var det kun gjerdet..det kunne vært ny-bilen til naboen..eller den kunne rullet forbi gjerdet og ned over den veien dere ser – da hadde bilen gått rett i husveggen nedenfor. Så alt i alt gikk det jo kjempebra..og derfor må jeg bare le..syns jeg ser trynet på guttungen når han innser at braket han hørte, var bilen sin som hadde tatt seg en tur alene, tji-hiii =P

#blogg #hverdagsblogg #søndag #morgen #helg #godværsdag #ulykke #krasj #gjerde #ødelagt #nabo #gikkjobra

6 kommentarer
    1. frodith: Åh jada..eller betale. Var kun dattera som var hjemme i går, da han var over for å si ifra. Så jeg regner med de finner ut av det når fyren sjøl kommer hjem =)

    2. Starte med yoga hørtes deilig ut…skulle ønske jeg var flinkere til sånne ting :)) Godt du kunne le av uhellet.. det er jo ikke “verdens undergang”nei… så håper jeg sønnen får fiksa håndbrekket..og naboen får orden på gjerdet igjen .. Ha en fin dag videre :))

    3. annebe: Ja både yoga og meditasjon er to fantastiske måter å ta vare på kroppen på..men jeg er absolutt ikke like flink hele året igjennom 😉 Hehe..joda, har ingen problemer med å le av ting, bare jeg vet at det ikke har vært til skade for noe eller noen..og satser på at både håndbrekk og gjerde blir fiksa rimelig kjapt =) En fin dag videre til deg også =D

    4. uff..ja det er skummelt med bilder på egne veier..bra det gikk som det gikk..Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg