JÆKLA SURREHUE..

..ja det er meg, det!! Og uten tvil, et forbaska svært surrehue også. Greit nok at jeg ikke ble værende i Vesterålen, men hadde funnet meg en koselig plass på tur hjemover som jeg tenkte å være i natt. Og det var egentlig like greit at jeg ikke ble der..For da jeg begynte å gå over  tingene som jeg skulle ha med ut av bilen,  (liker å gjøre det, for det er så surt å komme frem, og oppdage at noe ligger igjen hos kongen.) .ble jeg ganske lang i maska. DA førsta oppdaget jeg, og innså for et sabla “tuillhau” jeg kan være. JEG HADDE GLEMT MEDISINENE HJEMME!! Tykje ta og go’natt til vett og forstand..så null overnatting..

Jaja..er jo ikke noe å gjøre med det, da..men kvelds skulle jeg ha..så jeg fyra opp primusen bak i kassen på kongekrabba, og så kosa vi oss bare værre, før vi satte nesen hjemover 😉

Hadde nå flott utsikt også, hehe 🙂

 

 

#blogg #hverdagsblogg #lørdag #kveld #biltur #utpåtur #minipause #kveldsmat #primus #kaffe #brødskive #ristetbrød #friskluft

6 kommentarer
    1. Grrrr..så kjedelig!! Men du kan jo kose deg utover kvelden du..Men kjedelig når det ikke blir som man planlegger! grrr…Ha en god kveld! MED medisiner! hihih

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det var en smule kjedelig – men jeg har nå evnen til å få fokus bort fra sånt, og storkosa meg likevel..og nå er jeg hjemme og har kastet meg over medisinen, hehe 😉 Er så sent nå, at jeg får si: ha en riktig god natt, da =)

    3. Margrethe: Yepp..kjedelig – men pytt..moillkosa meg sammen med kongen ei god stund – og er nå hjemme og har fått medisinene mine – og alt er bare lekkert 😉 Ha ei riktig god natt =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg