TJA..KOR BÆR DET NU..?..

Har fått meg et vanlig raptus, jeg da..er på tur i godværet – men aner ikke hvor. Kjørte ikke over Tjeldsundbrua, så da er Finnmark og Sverige utelukket, hehe 😉 

Hadde et “oh æ treng kaffe & bolle” stopp i Kongsvik..

..og det neste jeg visste, var at jeg hadde kommet over Sortlandsbrua og er på tur nedover Vesterålen nå..


 


 

Akk ja..jeg er like spent som dere, på hvor jeg blir å ende opp, hehe 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #lørdag #ettermiddag #helg #tur #biltur #godvær #kosetur #utenmålogmening #Vesterålen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg