BRUNETTE, DA GITT…

Yepp..da var jeg ferdig med å male hylla til venneparet mitt, og har til og med vært å handlet litt til helga =) Og enda er dagen ung, og det er et nydelig vær ute. På tur hjem fra Kvæfjord, ble jeg glad for å se at det endelig begynner å vises at sola har smelta mye snø i det siste..se..masse bare flekker hist og her..nå er det håp i sikte, hehe 😉

Vel hjemme igjen, måtte jeg jo inn på badet og se hvordan håret var blitt etter at jeg farga det i mårrest…oooooh..haha..også brunette, da gitt. Kan ikke huske sist jeg hadde en brunfarge i håret – holder som regel en knapp på rødt og lilla, jeg =) Meeen..det ble nå ikke så aller verst. Siden det var bare én pakke, har det ikke dekket helt over alt, men det bryr jeg meg så lite om, at jeg er på minussida av sånne følelser, hehe 😉 Det viktigste er at jeg ser ikke helt ut som Gandalf the Grey lengre – og da en hensikten oppnådd 😉

FØR (glemte jo å ta bilde i dag, men dette er tatt for under ei uke sida..)

OG NÅ..

Juppzi-jeppzi-pepsi..ha en flottersfin dag videre, da..så sees vi vel her inne om ikke så alt for lenge, vil jeg tro 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #lørdag #helg #vår #sol #solskinnsdag #snøsmelting #blåhimmel #hår #hårfarge #fargehår #rødhåret #brunette

8 kommentarer
    1. Ser nydelig ut med blå himmel.. ønsker meg det snart igjen..men ikke så værst her, bare litt grått :)) Syns hårfargen ser veldig fin ut jeg.. og deilig å få friska opp litt.. :)) Jeg tar bare striper hos frisøren av og til… men har kort hår så må klippe ganske ofte :)) Kos deg med lørdagen <3

    2. annebe: Ja det er deilig med blå himmel og godt vær =) Takk så mye for det <3 Hehe..har bestandig sagt at det er mer jobb med kort hår enn langt 😉 Takker..du også 🙂

    3. Flott ble du!! jeg pleide å farge det før jeg også.. Men ble så lei av etterveksten som kom så fort..så nå har jeg fått ut alt..og har min egen kommune brune farge..ispedt grå striper her og der.. Bryr meg veldig lite om det..men skulle ønske jeg mer glans..Men orker ikke styre..håret mitt er så tørt også..og når jeg farger eller striper så blir det enda verre..Men deilig å føle seg vel også da..Ha en god kveld! og godt å se det blir mindre snø hos dere også!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk for det =) Har hatt planer flere gange om å slutte å farge det, nettopp pga.den etterveksten som kommer så kjapt..men har innsett at jeg er aaalt for glad i å ha forskjellige farger i håret til at det går å slutte, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg