I DAG SKYNDET JEG MEG SAKTE

Gooood lørdag,alle sammen =)

Her våkna jeg som vanlig litt tidlig – og ble liggende å gruble litt på hva jeg skal finne på i dag. Det er et nydelig vær her i dag også, men må holde tøylene stramt noen timer.  Har en avtale hos venneparet jeg har i Kvæfjord, om å gjøre ferdig malejobben jeg starta på sist jeg var der. Men det er først etter kl.11 i formiddag, og tar ikke mer enn en times tid. Så hva skal jeg fylle mårran min med, da?

Tja..strekke litt på skrotten, kanskje? Har drevet med yoga fra og til i flere år..og nå har jeg hatt meg en lengre fra-periode..så kanskje det er på tide å starte opp igjen? Joda – som tenkt, så gjort..tente litt lys, satte på litt rolig musikk på tv´n og brukte en liten halvtime til å vekke kroppen på en god måte..deilig <3


 

Deretter fant jeg ut at mer egen-pleie var tingen..så jeg bestemt meg for å farge håret (det trengtes – tro meg 😉 Men så var det valgets kval, i og med at jeg hadde to forskjellige farger i heimen..


 

Dessverre hadde jeg kun én pakke av hver farge, og selv og det eeegentlig var den røde som sto høyest på “ønskelista”, gikk jeg for den brune..ene og alene fordi jeg ikke gadd å vente til butikkene åpnet, så jeg kunne få tak i en til..og da er brunt det som kom nærmest den hårfargen som kan skimtes gjennom alt det gråe nå, hehe 😉

Og mens hårfargen fikk virke, satt jeg å kosa meg med frokost og leste blogger…og tenkte litt mer på hva jeg vil gjøre resten av dagen..hmm..ingen idé så langt.

Deretter var det dusjen neste, og fikk spylt ut overflødig farge – og nå sitter jeg ute og koser meg med enda mer mårrakaffe, mens jeg lufttørker håret – er motstander av hårfønere ;)(bilde kommer senere, når det er tørt)

 

Og tenkt, har enda god tid igjen før jeg må være i Kvæfjord og male =)

Deilig å kunne skynde seg sakte – får gjort mye da, uten å nesten lee på en muskel, hehe 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #helg #lørdag #lørdagsblogg #rolig #yoga #avslapping #hår #hårfarge #hårfarging #brunette #kaffe #friskluft #godværsdag

6 kommentarer
    1. En deilig måte å begynne dagen på..håper dagen ble fin! og du ble sikkert veldig fin!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg