NOK ER NOK

I dag har vi da altså et fantastisk vær i nord..i alle fall her i Harstad, hvor jeg holder hus. Har brukt mårran og formiddagen til å jobbe litt sammen med ei venninne, og kjøre vekk noen lass med søppel på fyllinga. Men – heldigvis for meg – hadde hun frisørtime nå utpå dagen, så da ble det “fritt” på meg resten av dagen, hehe.

Har fått gjort unna litt som måtte ordenes med bilen – silikonering av den kassen jeg fikk bygd på bilen min i går (innlegget ser du her), og så fikk jeg rydda siste rest ut av bilen, så den er klar til langtur etter hvert.

Men så kjente jeg det at nok er nok – så jeg drefsa litt nødvendig tur-stæsj bak i kongens nye kasse, fikk på meg tur-klærne og er nå på full fart et eller annet sted..uten mål og mening 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #tur #biltur #ute #utpåtur #solskinnsdag #fredag #ettermiddag #fredagsettermiddag

8 kommentarer
    1. Kos deg på tur! jeg viste det ja…du fikk den en tur!! Så herlig vær..solen kom faktisk frem her også nå.. 🙂 Men litt sent for min del..nå er det godstolen resten av kvelden for min del.. 🙂

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hihi..ja jeg MÅÅÅ jo bare ut – nesten koste hva det koste vil 😉 Du får kose deg i godstolen og ha en riktig fin kveld =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg