BLÅ MORGEN

Snakk om jeg må ha vært sliten i går kveld..blacka ut på sofa (som da er senga mi) i kosebuksa og genser, og sov til 1 i natt..da gadd jeg ikke skifte, fikk vrenga av meg et par plagg og sov videre, hehe 😉

Når jeg da våknet og det var på tide å stå opp, var det til et nyyydelig vær..skyfri himmel så langt øyet kan se..en skikkelig blå morgen <3

Jeg valgte som så ofte før, å ta frokosten ute..litt småkjølig, men du verden så deilig <3

Har avtalt med venninna mi med huset som skal selges, at jeg skal hjelpe henne litt mer i dag. Er siste innspurt nå – men buhuuu..har mere lyst til å dra på tur og kose meg i skauen..meeen..man kan ikke få alt man vil, her i livet, og et løfte er et løfte, og det er hellig for meg. Så klokka 8 er jeg utenfor døra hennes – med et smil om munnen, “kjæften revven over øran” som vanlig, og parat til å ta i et solid skippertak eller tre 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #fredag #morgen #fredagmorgen #helg #godnattssøvn #sol #blåhimmel #godvær #vår #frokost #kaffe #utefrokost #friskluft 

8 kommentarer
    1. Så flott vær, og nydelige bilder! ja her er det grått..men ikke snø, og ikke regn..så skal ikke klage..Jeg er sikker på at du finner tid til en liten tur ut i naturen i dag også..hihih.. ha en god ny dag!

    2. så deilig å stå opp utkvilt til en blå himmel og frokost ute,selv om morgenen er litt kjølig ) du er en viking du hi hi ,snill også som hjelper din venninne så masse med pakking ,lykke til og kos dokke også innimellom alt som må gjørast

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for det..ja i dag klaffa det virkelig =) Og jeg tror nok du har rett i det med en liten tur ut etter hvert, ja 😉 =)

    4. fruensvilje: Ja der er fantastisk med slike mårraer..hihi..viking..jotakk..det er et kompliment jeg kan leve med =)) Og takk for det – vi tar oss tid til kos også..med både boller og is 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg