DAGEN SOM ALDRI TOK SLUTT

Da jeg våkna – tidlig som fy – og virkeligheta innhenta meg, innså jeg at dagen i dag kommer til å bli lang. Og jeg fikk jo rett i det, for det er utrulig mye på “to-do” lista mi i dag.

Det første jeg starta med, var å få gjort noe i leiligheta..som å legge sammen klær, tømme oppvaskmaskinen, teite til løse skruer og erstatte de som er forsvunnet..og sånt anna kjedelig husarbeid, som bare MÅ gjøres.


 

Deretter dro jeg ut for å shoppe litt til et av dagens prosjekter. Skal få hjelp til å bygge en oppbevarings-kasse bak på kongen, og til det trengs det litt material og stæsj.

 


 

Deretter susa jeg til broren min, og fikk lepja litt kaffe før alvoret starta. 

 

Begynner å ta form 🙂

Og endelig..

..ferdiiig <3 ..bare silikon i skøytene og litt maling som gjenstår =)


 

Broren min tok seg primært av sammenskruinga, så inni alt byggeprosjektet, tok jeg meg tid til å skifte termostaten, så kongen slipper å slite så veldig 😉

..og så  la jeg endelig om til sommerdekk 😉


 

Men er dagen omme? Nå nei..nå venter jeg på at guttungen skal komme bortover hit etter jobb, og ta bl.a oljeskift på bilen sin. Det blir hans første – så da må man assistere litt, hehe 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #bil #fikse #bygge #snekre #skrue #kasse #bilkasse #reparere #temperaturmåler #dekk #dekkskifte #sommerdekk 

14 kommentarer
    1. Vært flink og handy i dag du da(med litt hjelp).. trodde det skulle være kasse på balkongen.. men så var det kongen..hehe.. kult navn på bilen :)) Håper du kan slappe av litt når kvelden kommer :))

    2. annebe: Hihi..ja kongen er KingCaben min, det – også kalt King Blaze 😉 Og joda – har fått gjort unna en masse, og det er deilig..skal prøøøve å få slappa litt av de timene som er igjen av dagen, nå =) Ha en riktig god kveld videre =)

    3. fruensvilje: Ja jeg er veldig glad i å styre med biler – nesten så jeg overtok oljeskift-jobben til guttungen også, hehe 😉 Og det er nok veldig lurt med den kassa, ja..er at for skummet å la eiendelene mine ligge å slenge når jeg er på langturer..
      Ha en fortsatt fin kveld, da =)

    4. frodith: Joda – er pent nødt til det 😉 Det tror jeg gjerne du har gjort..har ikke fått vært innom å lest bloggene enda – er akkurat kommet meg hjem og fått på koseklær..men jeg skal vel “holde styr på deg” i løpet av kvelden 😉 =)

    5. Så dyktig du er :). Godt å høre at det finnes flere skikkelige kvinnfolk som ikke er redd for litt skitt under neglene :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg