FARSKEN – MÅ JEG STÅ OPP NÅ?

..fytti katta så trøtt jeg var da jeg våkna i mårrest. Jeg bruker bestandig å våkne 4-5 minutter før klokka ringer, så i god tro om at den var rundt kvart på 7, sleit jeg opp øynene og kava meg opp i sittende stilling så jeg fikk tak i telefonen. Følte jeg så ut som en enøyd pirat, der jeg fortvilt prøvde å holde fokus så jeg kunne se hva klokka var..hahahaaa..05.50..oh djisezz og flyvende banana..jeg datt tilbake i senga (ok – sofa) og lokka desperat på Ole Lukkeøyet igjen..men nei..han hadde vært snar å stikke avgårde..svinepelsen, hehe =)

Så da blei jeg liggende da – å glo innover i hodet mitt ei stund..men innså etter hvert at farsken – ja..jeg MÅ stå opp nå 😉

Så da hang jeg som en anna tulling over kaffetrakteren og venta på at den skulle bli såpass ferdig at jeg kunne få min første kopp med energi-påfyll, så jeg kunne klare å koordinere kroppen og hodet på et minimumsnivå..

 

Deretter var det å sysle med sånne ting som man skal sysle med på mårran,.før jeg endelig var såpass klar i topplokket at jeg fikk tatt frem laptop´en og starta litt blogging – uten alt for mye rør, hehe 😉

Ha en flottersfin, ny dag alle sammen =)

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #torsdag #morgen #tidlig #trøtt #våkne #våknetidlig #kaffe #koffein 

6 kommentarer
    1. Ja sånn er jeg også..har jeg først våkna, er det vanskelig å få sove igjen..Ha god og lang dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg