IS-FINGRE OG ANNA IS..

Var ikke helt på nett meg meg selv, til å begynne med i dag..var så rart å kunne bruke dagen til akkurat hva jeg ville, så starta like godt med å få rydda rot ut fra kongen og inn for å sortere det. Den jobben tok kanskje 10 minutter – men da var jeg også så inn i hampen kald på fingrene, at jeg måtte tine dem opp over varmovnen da jeg kom inn..fy pokker, det er ikke mye varmt i nord, nei – når fingrene blir ispinner på så kort tid..

Men så var jeg lei av “huslige” sysler – derfor låste jeg rotet inne, og dro heller ut å surra med kongen ei stund. Og takket være en svært selektiv korttidshukommelsen, endte det med at jeg stakk innom butikken og raska med meg en is på turen…jadda..isfingrene var glemt – wuhuuu..her er det vår i nord 😉

 

Glad og lykkelig kjørte jeg rundt og tygde på denne isen, da..og til slutt endte jeg opp litt utenfor byen, på en liten, snøfri plass, der jeg tusla litt rundt for å få frisk luft og legge litt videre planer for dagen. Jakta litt på motiv til bilder – men det var ikke mye annet enn stein, mose og dødt gress. Så kun – for å ikke komme “tomhendt” derifra, endte jeg opp med disse to..hehe..såååå inspirerende, hehe =)

..forventer nå mest å finne skjell i fjæra – og ikke i skauen – men,men.. =)

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #onsdag #kaldt #is #iskrem #kjøretur #skog #lav #skjell 

9 kommentarer
    1. Ja det er rart det med is og kulde..smaker uansett..hihih..og man slipper å bli kald på fingrene..Flotte bilder! og ja, måkene drar med seg skjellene langt innover…:-) må pynte litt der også..hihih. Ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..sant det 😉 Takk for det – ja det er i alle fall morsomt når jeg finner sånt midt inni skauen =) En riktig god kveld til deg også =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg