BUHUU..FARVEL DRØMMEHUS

Goood mårra, alle sammen..i natt har jeg sovet som en stein, og fått tatt igjen bra mye søvn jeg har mistet de siste ukene – og DET var deilig, det <3
Så nå er jeg klar til å gjyve laus på en ny dag, med oppbretta ermer og et colgate-smil som blender (nåjah…hehe)

Men – dag jeg våkna i dag, hadde jeg fått inn en mail som gjorde at jeg kjente litt på en sånn tristhet-følelse..har inne søk på Finn.no om billige boliger rundt om i landet – og der – i mårrest – dukka drømmehuset mitt opp. Lite, gammelt, koselig og nært naturen. På Gol..Perfekt..men problemet er at jeg har ingen mulighet til å hente inn depositumet som trengs. Uten å gå for nøye inn på situasjonen min akkurat NÅ, så tro meg når jeg sier at jeg har ingen mulighet, da lån er utelukket.

Men bu-huuu..jeg mener – seeee <3  

 

Akk ja..enkelte ting er vel ikke meninga, og det nytter ikke å gråte over ting man ikke kan gjøre noe med..så wihiiii..nå er det full fokus på mårrakaffe og frokost =) Har faktisk ingen forpliktelser overfor noen som helst i dag – kun meg selv – så her skal dagen nytes til fulle =)

Ha en nydeligvakker onsdag da, alle sammen..og husk å ta vare på dere selv =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #onsdag #midtuke #midtiuka #hus #drømmehus #husoghjem #flytte #mårra #morgen #frokost

12 kommentarer
    1. det var et vakkert hus ja,trist når en ikke kan få oppfylt en slik drøm,men hvem hvet en dag kan muligheten til ditt drømmehus dukke opp,i en klasse du har penger til )

    2. fruensvilje: Åh jada – gir ikke opp så lett 😉 Det som er ment for meg, kommer når det skal – så håpet er intakt, det =))

    3. DER hadde du passet vettu..Så nydelig!! Ja det skal ikke være lett bestandig..så trasig og synd du ikke har mulighet til å få dette da..men akk..plutselig skjer underet! Det som er ment for deg, kommer til deg…Får vi håpe… ha en god ny dag!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja ikke sant?…sukk!! Men joda, det er jeg også overbevist om..det som er ment å komme, kommer..derfor gidder jeg aldri å surmule for lenge over ting – kan man ikke gjøre noe med det, er det bare å gi slipp =D

    5. Penger er også handelsvare og den varen er veldig forhandlingsbar. Vi måtte sy om vår økonomi nå som jeg måtte bli hjemme å ta meg av gullhjertet mitt. Det var visst vanskelig for banken, men ikke værre enn at vi fikk både bedre rente og bedre vilkår. Inntekten min droppet jo til det halve, enda gikk det å få til. Det er veldig forhandlingsbart vet du.

    6. suttung: Joda – det er mye som er mulig å få til – men som jeg sa – uten å gå for nært innpå ting, så har jeg ingen mulighet for å få lån..men er det meninga at jeg skal havne der – ordner det seg på et eller annet vis 😉

    7. Sonja: Oki =) Ja takk for rådet – har som sagt tatt det med i tenkeprosessen her 😉 Har tatt kontakt med huseieren – og må jo selvfølgelig se hvordan utfallet blir der først og fremst =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg