MINI-SKOGSTUR

Etter en svært trivelig frokost sammen med guttungen, og han var dratt på jobb, ble jeg sittende å fundere litt på hva jeg skulle bruke de neste timene på. Har lovd meg bort et par timer hos et vennepar over i nabokommunen, men ikke før kl.11..sååeh..hmmm..husarbeid?..næh! Kjeeedeliiig, hehe 😉 Så det ble en liten tur ut i frisk luft i stedet <3

Kaffe og bolle er god knall 😉

Koza mæ nu <3

Blå himmel i det fjerne..deilig =)


 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tirsdag #friskluft #friluftsliv #skog #skogen #vår primus #kaffe #bolle #kos

8 kommentarer
    1. Deilig å bruke tiden på tur i skogen..og ha med litt å spise og drikke på :)) Jammen var det en del snø hos deg.. men bra du i alle fall så blå himmel..hehe..

    2. annebe: Joda – prøver å komme meg ut hvert ledig øyeblikk jeg har =) Og snø, ja..vi har kjempemye enda..der jeg var i dag, var det stedet med minst snø jeg kunne finne – hvis jeg ikke skulle gå i fjæra, hehe 😉

    3. Så herlig å se at du har tatt deg tid til litt egenpleie også..Ser herlig ut! flotte bilder!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja jeg fant ut at det var på tide å pleie kropp & sjel litt – og det gjorde veldig godt =) Takk for det =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg